Το νέο Land Rover Defender: Ο θρύλος ανανεώνεται
Άφθαρτο. Θρυλικό. Όταν μιλάμε για το Land Rover Defender, η συζήτηση κινείται σε μια περιοχή που χαρακτηρίζεται από ενθουσιασμό και άθλους. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς το Land Rover Defender δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα από τα απόλυτα κλασικά της αυτοκινητοβιομηχανίας – και εκτιμάται παγκοσμίως ως ένα απόλυτα εξειδικευμένο 4×4. Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι εκτός δρόμου οπαδοί, αισθάνθηκαν μεγάλη απώλεια όταν το τελευταίο Defender πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης στο Solihull της Αγγλίας το 2016.
Αλλά φήμες για μια νέα έκδοση ακούστηκαν γρήγορα. Και πράγματι: στην IAA 2019 στη Φρανκφούρτη, οι Βρετανοί παρουσίασαν μια εντελώς νέα γενιά του Defender. Ένας θρύλος ανανεωμένος για τον 21ο αιώνα: Φορτωμένος με καινοτόμες τεχνολογίες, οπτικά εντελώς νέος – και όμως σαφώς αναγνωρίσιμος ως Defender.


«Το αρχικό Defender ήταν διασκεδαστικό, αλλά είχε τις παγίδες του. Θέλαμε να εξαλείψουμε αυτές τις αδυναμίες χωρίς να μειώσουμε τη διασκέδαση», εξηγεί ο Mike Cross. Ο Άγγλος πρέπει να ξέρει. Ο Cross είναι ο Γενικός Διευθυντής Οχημάτων στη Jaguar Land Rover και συνεπώς, υπεύθυνος για το χειρισμό του νέου Land Rover Defender.
Σχεδιασμένο κυρίως ως εκτός δρόμου, το Land Rover Defender ήταν πράγματι ασυναγώνιστο εκτός δρόμου: όπου τα υπόλοιπα αυτοκίνητα έμεναν κολλημένα, το Defender συνέχιζε. Αλλά η άνεση στο δρόμο ήταν ζητούμενο. Το νέο Defender έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει ένα ακόμα πιο απαιτητικό κοινό που θέλει να καλύψει μεγαλύτερες διαδρομές. Εξάλλου, το κοινό της Land Rover έχει σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να αποτελείται αποκλειστικά από κυνηγούς και ξυλοκόπους. Το κοινό του Defender περιλαμβάνει τώρα οικογένειες, καθώς και εξερευνητές.
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, οι μηχανικοί έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση σε ένα πρωτοφανές φάσμα δεξιοτήτων: Αυτή η γενιά του Defender θα πρέπει να συνεχίσει να αποτελεί το σημείο αναφοράς για το ανώμαλο έδαφος προσφέροντας παράλληλα το υψηλότερο επίπεδο άνεσης στο δρόμο – μια τεράστια πρόκληση.
Για να επιτευχθεί αυτό, η Jaguar Land Rover βασίζεται όχι μόνο σε ανεξάρτητη ανάρτηση για πρώτη φορά στο Defender, αλλά και σε μία ολοκληρωμένη λύση ανάρτησης από την BILSTEIN. Ως μακροχρόνιος συνεργάτης, παρέχουμε τόσο παθητικά όσο και ενεργητικά αμορτισέρ για το ολοκαίνουργιο Defender. Αυτά είναι η αποδεδειγμένη ημι-ενεργή τεχνολογία DampTronic® με μονάδα αερανάρτησης, η οποία επιτρέπει μια απρόσμενη επικάλυψη μεταξύ επιδόσεων εκτός δρόμου και άνεσης εντός δρόμου.
Η ηλεκτρονική ρύθμιση της δύναμης απόσβεσης πραγματοποιείται αυτόματα και προσαρμόζεται στις αντίστοιχες απαιτήσεις: Με τη βοήθεια επιπρόσθετων αισθητήρων, η τρέχουσα κατάσταση οδήγησης και του οχήματος καταγράφονται σε μια κεντρική μονάδα ελέγχου. Στη συνέχεια εφαρμόζεται η βέλτιστη δύναμη απόσβεσης σε κάθε ξεχωριστό αμορτισέρ μέσω μίας μαγνητικά ελεγχόμενης βαλβίδας. Έτσι, μια πληθώρα διαφορετικών ρυθμίσεων μπορεί να υλοποιηθεί με μία μόνο ανάρτηση.
Πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του, το τετρακίνητο όχημα έπρεπε να ολοκληρώσει πάνω από 62.000 μεμονωμένες δοκιμές. Τα πρωτότυπα έπρεπε να καλύψουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών. Αλλά η σκληρή δουλειά άξιζε τον κόπο. Ο Nick Rogers, Επικεφαλής Τεχνολογίας στην Jaguar Land Rover, είναι πεπεισμένος: «Ως αποτέλεσμα, έχουμε τώρα το πιο ικανό Land Rover όλων των εποχών – και ένα πραγματικά άνετο, σύγχρονο όχημα που μπορεί να οδηγηθεί και να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στον κόσμο με μεγάλη ευχαρίστηση και να ικανοποιήσει και τις πιο ποικίλες απαιτήσεις». Αποστολή εξετελέσθει!